Ba3mel eh????


"emm"


انا مش عارفة اتكلم ف اية ؟؟؟

هو بجد مفيش حاجة اسمها صحاب من الجامعة

هل فعلا الصحاب اللى بجد هما اللى كانو معايا ف حضانة و ابتدائى و اعدادى و ثانوى
"صحابى معايا فعلا ف كل الفترة دى من ابتدائى لثانوى "

يعنى انا شخصيا ممكن اكون محظوظة ان عندى ناس كتيييييييير و صحاب كتييييير اعرفهم بس هل بعد خمس ست سبع سنين هنفضل


نعرف بعض هل فعلا هنفضل نسأل على بعض

ولا حتى السؤال هيبقى صعب ؟؟؟؟

طيب لية دايما الواحد وسط الناس بيبقى حاسس انة لوحدة يعنى مش بيحس بالأنتماء مع الناس دى

معرفش لية بس فعلا دايما تحس انك عامل زى الرحالة بتسافر من مكان لمكان تتعرف ع ناس جديدة

تشوف و تعرف حكايات جديدة بس هل ممكن ان الناس هيا اللى تحسسك بالأنتماء ولا دة كلة كلام و السلام و

انت اللى كئيب و عايز تبقى لوحدك بس و انت لوحدك تبقى نفسك حد يسأل عليك

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا هعمل publish


بس انا مش فاهمة انا كتبت اية
:D:D:D

Salaaaaaaam

Comments

  1. Kalam mazbooot .. we es7ab el gam3a ba2o sarab ;) ... ela man ra7ema raby :D

    ReplyDelete
  2. Kalamak Mazbout bas 7ata man ra7ema raby dol mashkok fehom :D

    ReplyDelete
  3. معاكي حق فعلا صحاب المدرسة هما اللي بيبقوا صحاب العمر لإننا بنتعرف على بعض واحنا صغيرين مش فاهمين لسه يعني إيه مصالح أو استغلال بتكون القلوب نقية، بس ربنا يستر والزمن مايغيرهمش
    بس عارفة يا رضوى أنا اللي حازز في نفسي إني كان ليا اصحاب في الكلية وبعد اللي حصل دا الله أعلم هشوفهم تاني ولا لأ :( رغم اني كنت عارفة اني كدا كدا هسيبهم وكنت ناوية أحول بعد ما اخلص السنة دي بس لإني مشيت فجأة من غير ما اودعهم ولا أسلم عليهم زعلانة بجد، خصوصاً ان منهم مصريين كمان، وحشوني فعلا
    لكن اللي مصبرني الكلمة اللي بتقول إذا تقاربت القلوب فلا يضر تباعد الأبدان
    ومسير الحي يتلاقى
    :)

    ReplyDelete
  4. Randa =))

    isAllah u'll meet them soon dunt worry honey =))

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

حيو أهل الشام ---- قصيدة لفؤاد حداد

اللي اختشوا ماتوا

Kesas Kasera :P